Чистка датчика масової витрати повітря

Чистка датчика масової витрати повітря – процедура, необхідна для забезпечення надійної роботи двигуна. Деякі автолюбителі вважають, що ДМРВ (датчик масової витрати повітря) – це деталь, яка не підлягає обслуговуванню і при виході його з ладу необхідна заміна. Однак практика показує, що після чистки більшість датчиків можуть продовжувати успішно працювати. До того ж дана деталь досить дорога. Тому вміння підтримувати датчик в робочому стані не тільки забезпечує нормальне функціонування двигуна автомобіля, але і дозволяє істотно економити гроші.

Що може свідчити про проблеми

Ознаками можливих проблем з датчиком є:

  • збільшення витрати палива;
  • падіння потужності і зменшення тяги;
  • погіршення динаміки розгону;
  • проблеми з запуском двигуна;
  • плаваючі холості оберти;
  • загоряння індикатора Check Engine на панелі приладів.

Наявність цих ознак може свідчити і про інші неполадки. Тому краще провести додаткову діагностику ДМРВ.

Діагностику датчика можна провести різними способами. Найпростіший з них – від’єднання від нього харчування при працюючому моторі. Після цього потрібно трохи проїхатися на автомобілі. Якщо під час цього спостерігається поліпшення роботи двигуна – значить ДМРВ несправний.

Який засіб підійде для чищення

Щоб почистити ДМРВ якісно, ??потрібно вибрати відповідне засіб для чищення.

Для цієї процедури можуть підійти:

  • рідина Liqui Moly;
  • спирт;
  • рідина для чищення карбюратора;
  • засіб «Рідкий ключ»;
  • WD-40.

Рідина Liqui Moly є найбільш якісним засобом, за допомогою якого можна очистити датчик. Але в той же час це і найдорожче з чистячих засобів. Останнім часом все більшою популярністю серед автолюбителів користується засіб WD-40.

Увага! Якщо ви вирішили прочистити датчик за допомогою спирту – не використовуйте замість нього горілку, або самогон. Це може привести до остаточного виходу пристрою з ладу.

процедура очищення

Чистка ДМРВ не є складною процедурою. Її цілком можна зробити в своєму гаражі.

Для цього потрібно виконати наступні дії (на прикладі ВАЗ-2110):

  1. Відключити запалювання і зняти клему з акумулятора.
  2. Відключити роз’єм від датчика і від’єднати від нього патрубок.
  3. За допомогою гайкового ключа відкрутити гвинт і зняти датчик з корпусу повітряного фільтра.
  4. Витягти витратомір з гофри.
  5. За допомогою засобу для чищення видалити масло і бруд з пристрою.

При проведенні очищення необхідно мати на увазі, що на плівці, що знаходиться всередині датчика, є кілька дротяних контролерів, посаджених на смолу. Їх очищення слід проводити дуже обережно.

Засіб необхідно наносити, тримаючи балончик на відстані не менше 10 см від пристрою. Після нанесення необхідно дочекатися висихання засобу для чищення.

У випадках, коли ДМРВ виявиться сильно забрудненим, може знадобитися повторення процедури очищення кілька разів.