Клієнти клінінгової компанії, як з ними працювати

Будучи власником малого бізнесу, ви повинні розуміти, що клінінгова компанія живе за рахунок відгуків клієнтів. Хочете покращити свій бізнес? Зосередьтеся на ставленні до клієнтів і зробіть їх щасливими. А якщо ви працюєте в бізнесі, який акцентує увагу на чистоті – будь то прибирання офісів, чищення килимів, прибирання приміщень і квартир, хімчистка меблів, чищення килимів вдома або робота з житловими будинками – подбати про своїх клієнтів набагато важливіше.

Ось способи, якими ви зможете висловити свою вдячність клієнтам, а це, в свою чергу, оцінять клієнти клінінгової компанії і допоможе вам залишити замовників за своєю фірмою.

Зробіть це по-старому

Надішліть лист подяки. Це простий, але вдумливий жест, який містить набагато більше сенсу в наше століття недоброякісних твітів, репоста і лайків.

Зробіть це сучасно

Оформіть подяку в цифровому вигляді за допомогою відео від компанії, розміщеного на вашому сайті або на сторінці в Facebook.

Будьте уважні

Ви можете регулярно звертатися до клієнтів, щоб дізнатися, як у них справи.

Створіть теплу, затишну атмосферу в офісі

Якщо вас регулярно відвідують клієнти, ви повинні мати під рукою кави і частування. Підіть на крок далі і перетворите офіс в розслабляючий оазис, який люди будуть відвідувати з задоволенням. Увімкніть заспокійливу музику або запропонуйте клієнтам 5-хвилинний масаж шиї.

Надішліть клієнту випічку

Віддячите свого клієнта за вибір вашої компанії, надіславши до його дверей свіжу випічку.

або книгу

Знайдіть книгу, яка буде корисна клієнтам і розішліть копії. Чи не можете дозволити собі книгу? Скористайтеся електронною поштою або роздрукуйте статтю.

Не намагайтеся продавати 24/7

Ваші клієнти клінінгової компанії не хочуть відчувати себе так, немов ви намагаєтеся продати їм щось. Намагайтеся віддячити таким чином, щоб не шукати практичного результату для вашого бізнесу.

Покажіть особисту сторону у відносинах з клієнтом

Фахівці вважають, що людям подобається працювати з людьми, а не «ресурсами». Так, наприклад, засновник великої інтернет-магазину, Ендрю Персі, на Різдво надіслав клієнтам вітальне фото себе і своєї сім’ї, разом з короткою розповіддю про кожного зі своїх двох дітей. Клієнтам так сподобався його підхід, що у відповідь він отримав безліч коротких оповідань і фотографій.

Виділяйте особливих клієнтів

Ви можете виділити важливого клієнта на сайті компанії, проте, спочатку необхідно запитати його дозволу.

Слідкуйте за соціальною орієнтацією

Більшістю клієнтів клінінгової компанії залишаються місцеві люди. Покажіть, що ваша компанія з професійного прибирання квартир пам’ятає про своє коріння і оточенні, розмістіть стенд з прилеглими подіями, в яких можуть бути зацікавлені клієнти.

Ще один крок вперед

Створіть на своєму сайті або сторінці в соціальній мережі розділ «Нагороджені клієнти», покажіть, що ви цінуєте їх.

Надавайте необхідну інформацію постійно

Ви можете розсилати інтелектуальні, інформаційні статті по різних каналах соціальних мереж. Оскільки більшу частину часу взаємодія з клієнтом відбувається на сайті і в соціальній мережі, ви повинні зосередитися на вихованні цих відносин. Наприклад, ви можете створювати щоденні повідомлення на сайті і статті, які допоможуть вашим клієнтам, спробуйте поділитися ними з соціальних сайтів.

Додаткова перевага? Ця стратегія допоможе рекламі вашого бізнесу в мережі!

Надсилайте зразки

Якщо ваша компанія має в своєму розпорядженні товарами, які продаються або відображають ваш бізнес, наприклад, засоби для чищення, засіб для миття посуду, швабри для миття вікон, засіб для чищення м’яких меблів, клінінгові обладнання, надайте їх зразки клієнтам.

діліться

Ви можете жертвувати на благодійні цілі, які підтримують ваші клієнти.

Святкуйте ювілеї

Вшановують клієнтів, які були з вашою компанією протягом місяця або року. Спирайтеся на класику, подаруйте квіти і шоколад. Або ж просто дайте їм знати, що ви цінуєте їх лояльність і підтримку.

Святкуйте дні народження

Влаштуйте вечірку, щоб відсвяткувати день народження вашої клінінгової компанії, запросіть своїх клієнтів взяти участь.

Створіть можливості для навчання

Поділіться з клієнтами знаннями про свій бізнес, організуйте навчальні заняття, сформуйте мережеві курси. Навчіть своїх клієнтів правильно чистити килими, штори, забиратися в квартирі. Поділіться професійними навичками, доступними пересічному клієнту.

Відкрийтеся іншим

Невеликі місцеві групи, на кшталт анонімних алкоголіків, часто зазнають труднощів з місцем проведення зборів. Запропонуйте кімнату в вашому офісі, яку група зможе використовувати. Це покаже, що ви дбайлива компанія і, можливо, члени групи перетворяться в клієнтів.

Плануйте випадкову вечірку

Заплануйте що-небудь особливе по будь-якої причини, дозвольте клієнтам добре провести час. Пінна вечірка, наприклад, тематично в дусі клінінгової компанії.

Шукайте цікаві ідеї для фірмових подарунків

Надішліть невеликий знак вдячності з логотипом / маєтком вашої компанії з прибирання на ньому. Це може бути ручка, гуртка або щось незвичайне, на кшталт казу.

Надішліть листівку на менш відомий свято

Більшість підприємств відправляють святкові листівки своїм клієнтам, але як щодо решти року? Покажіть клієнтам, що думаєте про них весь рік, розсилаючи привітання з простими святами, на зразок «Дня чистоти планети», що актуально для клінінгової компанії.

Заохочуйте зворотний зв’язок

Запитайте своїх клієнтів, що ви могли б зробити по-іншому, що краще?

Майте можливість зустрітися і привітати клієнта

Дозвольте клієнтам бачити обличчя компанії, познайомтеся з клієнтом особисто. Використовуйте цю можливість, щоб мати можливість вислухати потреби клієнта, його проблеми, цінності та думки.

Надайте клієнтові право голосу

Запросіть клієнта на ділову нараду або конференцію.

Посадіть дерево в його честь

Це рішення не є поширеною практикою, що робить жест унікальним і особливим.

Надішліть персональний подарунок

Ця пропозиція не з розряду «один розмір підходить всім», а й проблему роздмухувати не варто. Експерти з маркетингу говорять, що власники компаній повинні знати своїх клієнтів, а коли це відбувається, вони часто можуть придумати досить особисті ідеї подарунка ». Такі подарунки припускають іграшку для собаки чи кішки власника, можливо, дитячі продукти для сім’ї.

Знайте клієнта по імені

Московська клінінгова компанія повинна працювати з дрібницями. Якщо у вас невеликий бізнес, ви повинні докласти всіх зусиль, щоб знати імена своїх клієнтів або, принаймні, тримати під рукою список персональних даних (дні народження, імена домашніх тварин), щоб ви могли легко отримати до них доступ.

Співпрацюйте з місцевими підприємствами

Чи є поблизу підприємства, здатні доповнити вашу пропозицію? Організуйте спільний захід для своїх клієнтів. Сфера «чистих» послуг досить обширна, ви можете влаштувати демонстрацію чистячих засобів або килимів сусідній компанії разом зі своїм очисним обладнанням і фахівцями.

Позбавтеся від бюрократичної тяганини

Нехай клієнти клінінгової компанії знають, що можуть зв’язатися з вами безпосередньо. Зробіть що-небудь хороше для індивідуального клієнта, просто і несподівано.

Сформуйте спеціальні знижки

У вас є знижки для студентів, військовослужбовців або одиноких батьків? Це відмінний спосіб підкреслити вашу увагу. Кращий подарунок, який ви можете зробити своїм клієнтам – виняткове обслуговування. З його допомогою ви зможете віддячити клієнтів за будь-яку взаємодію.