Мережевий маркетинг для клінінгової компанії, можливості для розвитку

Нещодавно я проводив семінари по клінінгу, присвячені мережевого маркетингу. Під час сесії відповідей і питань, один з власників франшизи клінінгової компанії сказав, «Мережевий маркетинг для клінінгової компанії не працює для моєї фірми. Я приєднався до торгово-промислової компанії, вступив в асоціації з клінінгу, відвідав кілька виставок, беру участь на форумі з клінінгу в інтернеті, пішло безліч візитних карток і жодного нового клієнта в бізнесі. Мережевий маркетинг не працює! ».

Я не міг говорити.

Це було не тому, що мені не було чого сказати в той момент. Саме тому, що сказати мені було багато чого, і я намагався сказати все відразу, а даішник в моїй голові не міг розібратися з рухом думок. Я просто не міг знайти слів.

Зрештою, я зміг розібратися з думками і привести їх у логічний порядок, я пояснив, що мережа працює, як процес. Під цим я маю на увазі, що мережевий бізнес працює не як блискавка, коли ви даєте комусь візитну картку, і той потрапляє під гіпноз вашої чарівності і зовнішності, ви повинні зробити якусь роботу для потенційного клієнта.

Вони готові купити послуги клінінгової компанії, коли ви завоюєте їх довіру, переговоривши про якість, цінності і здібності, але все це не може статися в той момент, коли ви даєте їм візитну картку.

Процес утворення або «обробки» клієнта, називайте, як хочете, займає час. Це не відбувається відразу. Зустріти потенційного клієнта і вручити йому візитну картку, лише перший крок в процесі, але більшість власників клінінгового бізнесу відмовляються продовжувати роботу, якщо обмін візитними картками чи не перетворюється в новий контракт і не починається планування робіт.

Так що я запитав людину, яка негативно прокоментував вплив мережевого маркетингу на бізнес з прибирання квартир, поставив кілька запитань і отримав відповіді:

  • Питання: Ви отримуєте візитні картки людей, яким вручає свої картки?
  • Відповідь: Так.
  • Питання: Що ви робите з ними після заходу?
  • Відповідь: Я кладу їх в ящик біля мого столу.
  • Питання: Як ви думаєте, деякі з людей, з якими ви зустрічалися і обмінювалися візитними картками, перспективні для вашої клінінгової компанії?
  • Відповідь: Звичайно!
  • Питання: Ви стежили / взаємодіяли далі з будь-яким з перспективних клієнтів?
  • Відповідь: Ні.
  • Питання: Тобто, ви зробили тільки перший крок в сторону залучення клієнта на прибирання, вірно?
  • Відповідь: Що ви маєте на увазі?

Директори фірм вважають, що мережевий маркетинг для клінінгової компанії має на увазі зустріч з власниками / представниками перспективних компаній і обмін візитними картками. Немає нічого дивного в тому, що учасник семінару вирішив, що це не працює. Але мережевий бізнес це два довгострокових зобов’язання. Перше полягає в «показухи» – ви повинні часто перебувати в місцях, де можете зустріти «перспективи». Другим зобов’язанням стає необхідність «стежити» за контактом і взаємодіяти з ним тривалий час.

Ви не можете просто здатися один або два рази, а потім очікувати, що замовник на клінінгові послуги впаде до ваших ніг. Зустрічі це лише перший крок в многоступенчатом процесі. Наступні дії зводяться до зростання обізнаності, близького знайомства, формуванню довіри, а потім і розуміння доступних перспектив по обидва боки, тільки потім приходить успішний бізнес і співробітництво. Це зажадає багато часу, кілька експозицій (читайте вище) і ясні, короткі, але змістовні повідомлення і матеріали, що надаються людям, з якими ви раніше тільки зустрічалися.

Я говорив, що мережевий бізнес в індустрії чистоти включає два етапи. Ви зробили першу частину – зустріли людей, які могли б купити послуги з прибирання та обмінялися візитними картками. Цілком можливо, що деякі з них можуть стати вашими клієнтами, якщо ви не забудете заглянути до них після обміну візитками, коли вони знаходяться поруч щодо ринку спеціалізованих послуг, але я б не став ставити на це. Ваші шанси набагато краще, якщо ви дозволите їх в лістинг подальших дій своєї компанії. Ось як це працює:

  1. Ви зустрічаєте кого-то на заході, присвяченому бізнес навчання, і бачите перспективу.
  2. Ви відразу додаєте їх в базу даних «Перспектив» і відправляєте їм лист теми «Приємно познайомитися» по електронній пошті. Включаєте спеціальна пропозиція з фіксованою датою закінчення терміну дії.
  3. Надсилайте їм листи по електронній пошті «просуває» характеру, по крайней мере, щоквартально (раз на місяць або раз в шість тижнів ще краще). Присвятіть себе розсилці рекламних пропозицій по «перспективною базі клієнтів» протягом багатьох років. На особистому досвіді, я розсилав щотижня «просувають» листи протягом дванадцяти років. Це працює, але потребують справжньої прихильності.

Проблема полягає в творчому підході (або його відсутності), тому що ви не можете відправляти одне і теж лист кожен раз. Мета регулярної розсилки в тому, щоб стати відомою компанією, потенційні клієнти з перспективної бази не повинні забувати про вас. Ось кілька думок на цей рахунок:

Акції повинні бути для різних послуг, які ви пропонуєте, на основі сезонних трендів, серед яких передсвяткові дні, дні після свят, сезонні прибирання або дні народження клієнтів (це створить інтерес, і я знаю, що люди будуть реагувати на ці листи з посмішкою) .

Використовуйте той же маркетинг в клінінгу (логотип, гасло, шрифт, дизайн), але завжди міняйте зміст, просування, історію і так далі.

Побудуйте знання про ваш бізнес на основі головних цінностей клінінгової компанії – якість, цілісність, рівень сервісу і так далее.Еслі це можливо, додайте трохи гумору, щоб зробити ваші листи більш чіткими.

Після того, як ви завершили річний цикл розсилання листа, їх можна повторювати (поновіть їх, якщо вам потрібно змінити ціни або додати нову графіку), тому що події для запуску ваших програм залишаться незмінними.

Позиціонує себе в якості експерта в своїй галузі; запрошуйте клієнтів задавати питання. Ваші конкуренти навряд чи стануть дотримуватися цього типу маркетингу, тому через короткий термін, багато людей будуть вважати вас найбільш перспективною клінінгової компанією, звертаючись до вас за послугами.

Я знаю, що мережевий бізнес для клінінгової компанії працює. Він завжди працював для мене і моїх клієнтів. Але ви повинні підходити до нього серйозно і працювати над ним, це взаємовигідна співпраця. Відправляйтеся на місця і зустрічайтеся з людьми. Пропонуйте свої візитні картки, відправляйте листи в жанрі «Приємно познайомитися» по електронній пошті з заохоченням і новинами про вашу компанію. Внесіть перспективних клієнтів в базу даних, підключайте регулярну розсилку. Це просто – покажіться клієнту і йдіть за ним, щоб побудувати успішний бізнес в сфері клінінгу і не тільки.