Вибір ніші і послуг в клінінговому бізнес

І ось чому вибір ніші і послуг в клінінговому бізнес пропонують різноманітність і широкі можливості для професійного прибирання.

Розглянемо клінінговий бізнес в подробицях: що варто займатися

Клінінгова індустрія має дві основні групи ринку: побутову і комерційну. Споживча частина ринку складається в основному з побутових послуг прибиральниць, наприклад – щоденне прибирання квартири, очищення килимів, миттям вікон, чищення м’яких меблів, прибирання після ремонту та різноманітними додатковими послугами, необхідними на регулярній основі. Комерційна частина ринку включає послуги, які характеризуються куди більш широким спектром завдань, ніж прибирання житлового будинку, тут не обійтися послугами домробітниці і потрібна укомплектована клінінгова компанія, а послуги хімчистки килимів, прибирання нерухомості, миття вікон, прибирання прилеглої території тут орієнтовані на бізнес b2b, а не на окремих приватних споживачів. І поки рекомендується заздалегідь прийняти рішення про ніші і зосередитися на створенні клінінгової компанії, яка буде обслуговувати обраний сегмент ринку, в клінінговому бізнесі цілком можливо поєднувати обслуговування декількох напрямків порівняно успішно.

Вибір надаються клінінгових послуг

Перш ніж зануритися в клінінговий бізнес, важливо розглянути його з усіх кутів. І хоча технології, безумовно, вплинули на клінінгові послуги, це зовсім не високотехнологічний бізнес. Немає нічого складного, хоча, звичайно, неприємні етапи теж будуть.

Проте, головною перевагою стає можливість побудувати дуже прибутковий бізнес, який досить швидко принесе дохід. Більшість клінінгових компаній можуть працювати неповний робочий день або повний робочий день, будь то комерційний або житловий ринок. Така гнучкість дає цій галузі певну привабливість і користується популярністю у підприємців різного ланки.

Ще одним позитивним аспектом стає той факт, що галузь в рамках кожної категорії чистячих підприємств, включає ринкові ніші і операційні стилі, які сильно розрізняються. Деякі компанії, наприклад, пропонують широкий спектр послуг для обмеженою клієнтури. На думку власників такого роду компаній, вони складають найбільш зручну клієнтську базу і обслуговують її настільки добре, що ризик втратити клієнта просто немає, отже, послідовність замовлень і дохід постійні.

Це означає, що ви можете побудувати клінінгову компанію, яка підходить вашій індивідуальності, стилю і талантам. Якщо вам подобається робити роботу самостійно, ви можете залишити компанію невеликий і займатися роботою самостійно. Якщо ваші навички носять більш адміністративний характер, ви можете будувати і керувати командою, яка буде виконувати роботу за вас.

Для людей, які вважають за краще працювати за межами приміщення, є різні ніші клінінгового бізнесу, серед яких миття вікон та очищення під тиском, прибирання прибудинкової території багатоквартирного будинку, миття фасадів та рекламних вивісок. Побутові послуги домробітниці пропонують досить передбачуваний графік і оплату, а ось аварійні клінінгові компанії працюють в будь-який час дня і ночі, та й робота у них складніше, тому що вони усувають наслідки непередбачуваних ситуацій, включаючи прорвані труби і затоплені підвали.

Мало галузей можуть похвалитися настільки ж величезним діапазоном вибору завдань і можливостями, а потреба в прибиранні лише продовжує зростати.

Відповідність вимогам

Необхідна кваліфікація залежить, звичайно, від типу клінінгових послуг, якими ви збираєтеся займатися. Але для будь-якого типу послуг в цьому бізнесі, ви повинні мати рішучість працювати над бізнесом, готовність догодити клієнту і відданість, яка гарантує якісне прибирання.

Ще однією важливою вимогою для власника і співробітників будь-якого типу клінінгової компанії, стає чесність. Клієнти повинні повністю довіряти людям, які приходять в їх будинок, щоб провести прибирання. Це однаково важливо, миють вони ванну щотижня або чистять килими двічі на рік, а то і пилососять офіс щоночі.

Прибирання, ймовірно, простий бізнес з точки зору необхідних навичок чищення. Послуги з прибирання приміщень, бізнес з чищення килимів, послуги мережу хімчистки і пралень та інші операції з різних клінінгових ніш, вимагають використання спеціалізованого обладнання та / або миючих засобів, тому деяка підготовка все ж належить.

Насправді, щоб бути в змозі зробити роботу, власник клінінгової компанії повинен мати основні навички бізнесу. Ви повинні розуміти адміністративні вимоги управління компанією, ви повинні бути в змозі ефективно управляти своїм часом, ви повинні бути в змозі будувати відносини зі своїми клієнтами і співробітниками.

Франчайзинг чи самостійна робота

Франчайзинг в клінінгу буде працювати в тісній співпраці з вами, поки ви розвиваєте свій бізнес і виводите його на щабель, коли клінінгова компанія по франшизі буде працювати плавно і рентабельно. Але ви можете виявити, коли встанете на ноги і будете фінансово забезпечені, що угода-франшиза є рішучим недоліком.

Для людей, які хочуть мати свій власний бізнес, але вважають за краще вибрати шлях, який виявився успішним для багатьох інших, замість азартних ігор з розвитком власної компанії, відкрити клінінгову компанію за договором франчайзингу – гідний шлях. Крім того, більшість франшиз забезпечує ступінь маркетингової підтримки – зокрема, в області реклами і впізнаваності бренду – для починаючої приватної клінінгової компанії складно відповідати цьому рівню.

У довгостроковій перспективі, ви, ймовірно, інвестуєте набагато менше грошей, працюючи в якості незалежної компанії, ніж будучи частиною франшизи. Крім того, будучи незалежною клінінгової компанією, ви не прив’язані до будь-яких заздалегідь встановленим формулами і концепціям, а також пропонованих послугах, ця перевага і недолік одночасно. Перевага в тому, що ви можете розвиватися своєю дорогою.

Недолік у тому, що у вас немає керівних принципів для наслідування. Все, що ви робите, визначається ринком і є результатом проб і помилок. В якості незалежної компанії, ви повинні досліджувати кожен аспект бізнесу, як до початку компанії, так і під час її розвитку, щоб ви могли своєчасно адаптуватися до змін ринку.