Як встановити зимовий комплект на кондиціонер

Загальним правилом для всіх користувачів кондиціонерів є відключення пристрою при температурі менше – 5 ° С. Нехтування цією рекомендацією може привести до передчасної поломки пристрою через конструктивних особливостей, не розрахованих на роботу в морози. Щоб усунути цей недолік підвищити ефективність приладу на кондиціонер необхідно встановити зимовий комплект для роботи при похолоданні.

Комплект для зимової експлуатації

Всупереч поширеній думці такий комплект не перетворює кондиціонер в пристрій для обігріву приміщення. Його позитивний ефект полягає в знятті обмежень на роботу охолоджувача при низьких температурах. Це актуально для виробничих приміщень, де навіть в холодну пору року накопичується надмірна тепло, але обмежена можливість провітрювання. Стандартний зимовий комплект складається з трьох основних елементів:

  1. Система обігріву для картера компресора, що дозволяє оперативно запускати кондиціонер в морози без ризику поломки.
  2. Підігрів дренажної системи, яка запобігає виникненню крижаних заторів.
  3. Датчик температури, який забезпечує контроль над обертанням вентилятора і знижує ефект криги.

Встановлений на кондиціонер зимовий комплект дозволяє експлуатувати його взимку і не допускає виникнення звичайних в цих умовах проблем:

  • зменшення продуктивності;
  • підвищення тривалості перехідного режиму;
  • поява холодоагенту в картері компресора;
  • включення в холодну погоду;
  • закупорка дренажу.

Купується таке обладнання:

  • окремо;
  • разом зі сплати системою;
  • по частинах.

порядок установки

Зимовий комплект монтується на зовнішньому модулі. Це дозволяє використовувати кондиціонер на охолодження в холоду (до – 30 ° С).

Щоб підключити комплект до зовнішнього модулю необхідно виконати його демонтаж, зняти зовнішню і бічну кришку, лицьову панель. Після цього можна переходити до підключення:

  • пристрою обігріву картерной частини компресора;
  • температурного датчика з підключенням його до вентилятора;
  • кабелю для підігріву дренажної трубки.

По завершенні всіх підключень раніше зняті елементи корпусу повертаються на місце, а блок ставиться на кронштейни.

Установка обігріву картерной частини компресора

Завдяки підігрівнику температура масляної ванни буде вищою теплообмінника, що не дозволяє фреону змішуватися з маслом. Він знаходиться в холодних частинах конструкції і при запуску не забирає з собою масло. Це забезпечує необхідне змащення в момент, коли кондиціонер починає працювати і береже його робочий ресурс. Місцем установки обігріву є нижня частина компресора, де збирається мастило непрацюючого пристрою.

підключення регулятора

Регулятор або сповільнювач знижує потік повітря через модуль компресорно-конденсаторного частини. Це дозволяє не допустити обмерзання радіаторних решіток, утворення криги і переохолодження пристрою. Сповільнювач складається з:

  • Чутливого датчика, який знімає температуру з теплообмінника.
  • Варіатора, що визначає швидкість вентилятора і температуру конденсації.

датчик

Починається монтаж сповільнювач з установки датчика. Для цього необхідно:

  • вибрати середній виток теплообмінника знаходить між вхідний і вихідний трубками;
  • закріпити на ньому датчик;
  • обробити термопастой;
  • ізолювати теплоізоляцією з флекса.

Така установка захистить датчик від впливу зовнішніх факторів і забезпечить кращий контакт з теплообмінником.

варіатор

Установка регулятора здійснюється по електросхемі зовнішнього модуля і схемою підключення сповільнювач.

При читанні схеми регулятора зверніть увагу на різницю в підключенні одношвидкісного і багатошвидкісного вентиляторів.

Згідно зі схемою (рис. 1) підключаємо:

  • вхідний жовтий кабель регулятора до відповідної клеми вентилятора;
  • штатний помаранчевий провід з’єднуємо з чорним вихідним регулятора.

При Багатошвидкісні вентиляторі (рис. 2):

  • на жовтий вхідний кабель датчика ставляться все швидкості вентилятора;
  • на чорний підключається максимальна швидкість.

Якщо присутній режим обігріву, включаємо його провід до клеми за схемою, при відсутності ізолюємо і кріпимо на корпусі. На затискачах кріпимо залишилися дроти (синій, коричневі), дроти обігріву, підводимо до них харчування.

Установка кабелю підігріву дренажу

Такий кабель необхідний, якщо дренаж виведений на вулицю. Провід обігріву дренажної труби підтримує необхідну температуру для запобігання крижаних заторів і проникнення конденсату всередину системи з виходом її з ладу. Існують два типи обігрівальних проводів:

  • з внутрішнім монтажем в порожнині дренажної трубки;
  • із зовнішнім, що йде по поверхні труби.

Для установки дроти необхідно:

  • герметизувати кінці для створення надійної водостійкою ізоляції;
  • закріпити його пластмасовими хомутами на дренажній трубі;
  • підключити до клеми харчування на зовнішньому блоці.

При відсутності такої клеми потрібно додатковий провід живлення, який проводиться від внутрішнього модуля разом з Міжблочні джгутом.

Після виконання настановних робіт все елементи повертаються на колишнє місце, і виконується перевірка роботи додаткового обладнання:

  • швидкості обертання вентилятора;
  • функціональність обігріву;
  • тиск в конденсаторі.

При нормальному функціонуванні пристрою можна приступати до повсякденної експлуатації вдосконаленою спліт системи.